Безбородьківська
загальноосвітня школа
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наша адреса
Україна
Черкаська обл.
Драбівський р-н.
с. Безбородьки
вул. Шкільна, 12
19835

Телефон: 92-6-40

E-mail: bezborodky@ukr.net
СТАТИСТИКА
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

методична робота

План роботи школи молодого вчителя на  2016-17 н.р.

  Мета «Школи молодого вчителя» - сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання, полегшити роботу вчителя і закохати його в нашу справу. 

     Основні завдання  «Школи молодого вчителя» створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації молодих спеціалістів, підвищення їхньої психологічної компетентності, поглиблення знань з  теорії та методики навчання і виховання, сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів, вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи  і творчості, новаторських пошуків вчителів, апробація та впровадження нових освітніх технологій та систем.

Основні напрямки роботи «Школи молодого вчителя»:

 

  • розширити сферу знань учителів із психолого-педагогічних основ уроку;

  •  ознайомити їх з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомлено здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи на уроках;

  •   створити умови для апробації та впровадження нових освітніх технологій та систем;
  • створити для вчителів таке методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.

 

«Майстерність не є якимось особливим мистецтвом, що вимагає таланту,

але це спеціальність, якої треба навчатись, як треба навчити лікаря
його майстерності, як треба навчити музиканта»  
                                                                                                                                 А. С. Макаренко

                             Проблема , над якою працює молодий вчитель

 

   

Список слухачів

№ з/п

Прізвище, ім’я, по-батькові вчителя

Предмет, який викладає

Рік роботи

Проблема, над якою працює

1

Костенко Олександр

Васильович

Фізична культура

Захист Вітчизни 

 

2

Диференційований підхід до

викладання  на основі фізичної

підготовленості та здоров’я

школярів

2

Нечипоренко Тарас Васильович

Фізична культура

 

2

Інноваційні методи навчання на урока фізкультури

 

 ПЛАН  РОБОТИ

ШКОЛИ  МОЛОДОГО  ВЧИТЕЛЯ

 ( 2-й рік) 

 

Зміст  роботи

Відповідальні

Примітка

Вересень

1

Психологічні особливості пізнавальної діяльності учнів.

Способи формування пізнавального інтересу учнів.

Шунгай Н.В.

 

2

Робота над програмами „Обдаровані та здібні діти”, „Здорові  діти”.

Стадник Л.О..

 

Жовтень

1

Семінар-практикум: „Методи навчання”.

Вчителі -наставники

 

Листопад

1

Семінар-практикум: „Форми навчання учнів”

Вчителі -наставники

 

Грудень

1

Виховання учнів у школі.

Василенко Л.В.

 

2

Учнівське самоврядування та його роль в педагогіці співробітництва.

Василенко Л.В.

 

Січень

1

Роль учителя в навчально-виховному процесі.

 

Стадник Л.О.

 

2

Ознайомлення з досвідом колег.

Вчителі-наставники

 

Лютий

1

Відкритий урок: особливості підготовки та проведення.

 

Вчителі -наставники

 

Березень

1

Підготовка до презентації методичної роботи (до участі в „Ярмарку педагогічних ідей”).

Стадник Л.О.

 

                                                                     Квітень

1

Підготовка до обміну досвідом „Мої  педагогічні знахідки”.

Нужна Т.П.

 

Травень

1

Інструктаж з організації і проведення річного оцінювання та ДПА.

Нужна Т.П.

 

2

Творчий звіт молодого вчителя.

 

Голова МО

 

 

 

 

 

 

Робота із здібнимита  обдарованими дітьми 2016 -2017 навчальний рік

 

План-програма роботи із здібними та обдарованими дітьми

            на 2016-2017 навчальний рік

Мета роботи:

  •    пошук талановитих дітей та їх розвиток;
  •   створення оптимальних умов для розвитку
  •      особистості та її нахилів;
  •   розробка системи роботи з обдарованими
  •      учнями;
  •    удосконалення уроку як засобу розвитку
  •     творчої особистості
  • План роботи з обдарованими дітьми

 

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

1. Створення картотеки обдарованих та здібних дітей.

вересень

Кл. керівники, завуч

2. Проведення нарад із вчителями, керівниками МО для ознайомлення з характеристиками класів, списками обдарованих та здібних дітей, завданнями, які стоять перед кожним педагогом.

вересень

жовтень

Стадник Л.О.

   ЗНВР

3. Анкетування обдарованих дітей з метою виявлення труднощів у їхньому навчанні.

вересень

Шугай Н.В.

Психолог

4. Провести методичну п'ятихвилинку для вчителів «Порівняльна характеристика відмінників та обдарованих учнів».

жовтень

 Стадник Л.О.

ЗНВР

5. Підготовка обдарованих дітей до олімпіади.

вересень

жовтень

 Стадник Л.О.

ЗНВР

 

6. Оформлення стендів «Гордість школи».

листопад

  Стадник Л.О.

ЗНВР

7. Відстеження результатів діяльності учнів та вчителів.

І раз на семестр

Нужна Т.П.

Директор

8. Конкурси учнівських творчих робіт. Конкурс «Учень року».

січень

лютий

 Стадник Л.О.

ЗНВР

9. Анкета для батьків «Чи розвиваєте ви здібності своєї дитини?»

кінець

жовтня

Психолог Кл.керівники

Класні керівники

Кл. керівники

10. Доповнення стенду матеріалами про ознаки обдарованої дитини.

протягом

року

Стадник Л.О.

ЗНВР

11. Поради батькам, які прагнуть розвивати здібності своїх дітей.

січень

Психолог

Шугай Н.В

12. Зустріч з батьками обдарованих дітей.

грудень

 Класні керівники

13. Конкурс «Колосок», «Кенгуру», «Левеня».

жовтень –грудень  

Вчителі-предм.

Кл.керівники,

 

 

     

14. Зріз обсягів домашніх завдань з огляду на їхній

творчий і оглядовий характер

І раз на

Стадник Л.О.

ЗНВР

15. Систематизація матеріалів пообдарованих дітях в бібліотеці.

 протягом року

МихноЛ.В.

Бібліотекар

16. Розробка рекомендацій для педагогів,особливості роботи з обдарованими та здібними дітьми

січень

Стадник Л.О.

ЗНВР

17. Створення умов для систематичногопідвищення майстерності вчителів, якпрацюють з обдарованими та здібними дітьми

січень

травень

Нужна Т.П.

Директор

18. Поповнення бібліотеки літературними новинками з даної проблеми.

протягом року

 

Михно Л.В.

Бібліотекар

19. Класним керівникам і класоводам включити у виховний план питання обдарованості.

вересень

Класні керівники, кпасоводи

20. Вивчення проблеми організації роботи з обдарованою та здібною дитиною, як один з аспектів самоосвіти кожного вчителя.

лютий

Стадник Л.О.

ЗНВР

21. Виставки, захист творчих робіт.

протягом року

Керівники МО »

22. Проводити змагання, гуртки, години спілкування, ігри, нестандартні виховні заходи

протягом року

Василенко Л.В.

Педагог - організатор

23. Щорічне проведення предметних тижнів

протягом року

Стадник Л.О.

ЗНВР

 

24. Створення умов для роботи гуртків.

протягом року

Нужна Т.П.

Директор

25. Методичні консультації «Шляхи індивідуалізації навчання відповідно до потреб обдарованих дітей

січень

Стадник Л.О.

ЗНВР